Субота, 23.11.2024, 06.34.58

Електронна газета "Березове диво"

Краща шкільна електронна газета України у 2012 р. (ХV Національний конкурс шкільних газет), Призер міжнародних конкурсів у 2013-2015 рр. (у номінації "ІТ проект" Міжнародних конкурсів-фестивалів дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах»)

Головна | RSS
Меню
Міні-чат
А звідки Ви до нас завітали?

Краще фото (перегляди)


Краще фото (оцінки користувачів)


Краще фото (коментарі користувачів)


Головна сторінка » 2013 » Грудень » 8 » Суб'єктивна думка про необ'єктивний конкурс
Суб'єктивна думка про необ'єктивний конкурс
22.26.02

Розпочався новий щорічний конкурс-захист робіт МАН. Мені пощастило взяти участь у минулорічному в якості керівника наукових робіт. Не знаю як було раніше, а вже шостий рік підряд переконався, що це не конкурс юних дослідників, а можливість проявити себе для наукових керівників, які використовують всі способи для того, щоб здобути зайве призове місце для своєї команди. А судді, що їх оцінюють, є в більшості випадків, або далекими від наукової роботи людьми, або зацікавленими у позитивному результаті тих учасників, між якими ще перед початком конкурсу було розподілено призові місця. Не буду стверджувати що всі члени журі є такими, адже в більшості це залежало від особистих моральних та професійних якостей кожного з суддів. І за ці роки я неодноразово бачив серед них висококваліфікованих та справедливих спеціалістів. Але разом з тим приходилось бачити як, наприклад, два роки тому високоповажне панство так "пообідало" протягом більш ніж 1,5 годинної перерви, що об'єктивним подальше оцінювання вряд чи можна було назвати. Ще можу розповісти і про оцінювання контрольних робіт, яких чомусь під час апеляційної години члени жюрі показувати не хочуть, говорячи про те, що і так все пам'ятають що в ній написано. І про заочне оцінювання, і про оцінювання виступів, які теж оцінюються по різному, не зважаючи на те, що критерії оцінювання однакові. Що вже казати про роботу апеляційної комісії, робота якої за офіційною версією одного з організаторів конкурсу, завершилась раніше, ніж було оголошено результати. І про переможців, тези яких виставили в електронному вигляді на сайті. Там навіть людина без вищої освіти може оцінити рівень тих переможців. А це лише тези... І це ще не все, не говорячи навіть про загальний рівень конкурсу, що з кожним роком все більше занепадає через незрозумілі з першого погляду підводні течії. Висловлюючись про загальний рівень організації слід відмітити, що минулого року оргкомітет домігся того, що захист робіт завершився раніше. Але якою ціною. У якому положенні про проведення конкурсу було написано про те, що учасники, які не набрали 15 балів у ІІ турі конкурсу (написання контрольних робіт з базових дисциплін), не допускаються до ІІІ туру (захист наукових робіт)? Добре, якщо є можливість не їхати на другий день. А що робити учасникам, які приїхали з командою на 2 дні конкурсу і раніше поїхати не можуть? Чекати в автобусі допоки захистять свої наукові роботи інші учасники команди. На прохання до членів журі про можливість хоча б присутності таких учнів під час захисту всі одностайно відповідали про те, що була їм дана чітка вказівка не допускати до захисту сторонніх. А що вже говорити про попередній конкурс, який відбувся в 2 тури у 20 градусний мороз. І це лише вдень. А о шостій, в момент виїзду учнів температура сягала позначки у 27 градусів морозу. Добре що на наступні вихідні мороз до вечора трохи спав. Але натомість розпочався снігопад, що місцями затримував пересування транспорту через снігові замети. І техніку (комп'ютер та проектор) обов'язково з крайньої точки Хмельницької області потрібно привезти у такий мороз. Адже у Хмельницьку такої немає. Але особисто я дітей наполегливо продовжував щороку готувати до конкурсу, не зважаючи на підсумкові результати. Не говорю, що я дуже добре розуміюсь в науці. Це можна побачити з помилок у цій статті. Та й учні, яких я готував не були найсильнішими. Але особисто для мене цей конкурс - це можливість отримання для моїх вихованців реальної практики, а не підсумкові результати. Це можливість зіштовхнутись з реальністю життя. Адже такі труднощі готують дітей до майбутнього. Та все ж, бачачи той відчай у очах учнів, переживаючи з ними ту несправедливість, з якою вони зіштовхнулись, я вирішив більш не травмувати своїх вихованців і відмовився від керівництва над учнівськими дослідженнями. Тому цей рік дослідники нашого проекту результати своїх досліджень не презентуватимуть у конкурсі-захисті робіт МАН. Адже вони можуть стати непоганими науковцями і без цього конкурсу, про головну мету якого вже давно забули дорослі, які грають у свої ігри, прикриваючись ним. Хочеться вірити, що ІІІ етап проходить по іншим принципам. Вірю і в те, що колись і в Хмельницькій області все зміниться на краще. Але ще раз травмувати дітей не хочу, а купувати результат не можу через власні переконання.

Сергій Опанасюк, керівник проекту 

Категорія: Наш проект | Переглядів: 469 | Додав: berezdiv | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі
[ Реєстрація | Вхід ]
Custom Search
Форма входу

Хмаринка тегів
Новини школи Розробки вчителів (англійська мова) Випускники Творча майстерня Довідник для учнів Особливий погляд Наша школа Книги та роздатковий матеріал Наш проект Учнівські презентації Наше село Особисті фото Спортивні новини новини Інтелектуальні змагання Розробки вчителів (виховна робота) Розробки вчителів (математика) Інтелектуальний інтернет конкурс ЗНО Літературна світлиця Оголошення та реклама відвідувачів Новини села Шкільні новини вірні збірній картинки Відеотека
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 15
Гостей: 15
Користувачів: 0
Наш сайт сьогодні відвідали:
Copyright by Birchen Miracle project © 2006-2015