На заняттях з журналістики ми часто влаштовуємо дебати з різних цікавих та неординарних тем. Під час дебатів ми не лише відстоюємо свою думку, але ще й отримуємо досвід живого спілкування, поглиблюємо свої знання з різних предметів та просто отримуємо "розрядку" після важкого навчального дня. Але ми не лише дискутуємо, а й працюємо у різних інших формах. Так, наприклад, на останньому занятті з журналістики ми влаштували конкурс репортерів. Головним завданням кожного, хто прийшов на заняття гуртка, був показ власного хисту та оцінка інших членів гуртка. В підсумку було визначено кращого репортера за такими критеріями: розкриття теми, уява, чистота мовлення, вміння зіграти свою роль, участь у обговоренні. Також наш вчитель визначав об'єктивність оцінок, виставлених нами для суперників. Адже репортер не лише має гарно представити свій матеріал, а й об'єктивно оцінювати ситуацію, що відбувається навколо нього, для того щоб підготувати матеріал. Тому найвищі та найнижчі оцінки не враховувались, а учням, які їх виставили, не додавались бонуси. Підсумки конкурсу: № п/п | Прізвище та Ім'я учня | Середній бал від інших учасників | Суддівський бал | Об'єктивність оцінювання інших учасників | Загальний бал | Місце | 1 | Стасюк Любов | 3,7 | 3,7 | 5 | 12,4 | І | 2 | Гіжицька Марія | 2,7 | 3,1 | 4,3 | 10,1 | V | 3 | Охота Ганна | 4,5 | 3,9 | 3,6 | 12 | II | 4 | Пасечник Катерина | 4,4 | 3,3 | 2,9 | 10,6 | III | 5 | Русальчук Алла | 3,1 | 2,8 | 0 | 5,9 | VIII | 6 | Рибачук Валентин | 3,3 | 3,8 | 0 | 7,1 | VII | 7 | Семенюк Аліна | 3,5 | 3,3 | 3,6 | 10,4 | IV | 8 | Гриценюк Наталія | 3,6 | 3,3 | 2,9 | 9,5 | VI |
Звичайно, як і кожен конкурс, він не був на 100% об'єктивний: критерії, оцінки і все таке... Але головне не це, а те, що всі ми отримуємо безцінний досвід під час таких уроків. Пасечник Катерина, юнкор проекту, учениця 8-Б класу
|